Тут надають

якісні послуги!

Центр надання адміністративних послуг

Гребінківська територіальна громада

21.06.2024 10:21

Замість ксерокопій, черг і заповнення від руки: як працюють сервіси Дії для бізнесу та держустанов

667a71459ae94__thumb_979_730_410_0_0_auto.jpg

Спрощуйте життя – інтегруйте сервіси Дії. 

Клієнтам не треба нікуди не їздити, стояти в чергах і возити з собою ноутбук, щоб накласти КЕП. Достатньо перейти в Дію, яка завжди під рукою, і підтвердити шеринг документів, підписання чи авторизацію.

Які сценарії інтеграції пропонує Дія:

  • Шеринг документів — отримуйте копії документів від клієнтів через застосунок Дія. Також можете налаштувати автозаповнення даних із цифрової копії.
  • Дія.Підпис — впроваджуйте на власних платформах можливість підпису документів та авторизації з Дія.Підписом. 
  • Антибот — авторизуйте користувачів через Дію, без отримання особистих даних.
  • Валідація — перевіряйте цифрові документи, ПІБ чи вік клієнта за секунди. Скрини з Дії — це не документ. Налаштуйте правильну перевірку за QR/штрихкодом

Як працює інтеграція сервісів Дії в бізнес:

Уявіть, ви створили сервіс документообігу або застосунок для ОСББ, де треба підписувати опитувальник Загальних зборів. Налаштуйте інтеграцію з Дією, щоб мешканці підписували заяви на вашій платформі онлайн Дія.Підписом — просто кліпнувши. 

Або інший приклад. Ви створили маркетплейс, де для реєстрації треба надавати паспортні дані. Вводити вручну чи фотографувати документи? Інтегруйте шеринг документів через Дію — так  будете отримувати pdf-копії через застосунок у кілька тапів. Також можете налаштувати автозаповнення даних із цифрової копії. Це зручно, бо реєстрація триває лічені хвилини, а дані точно будуть без помилок.

Інтеграція Діі — це турбота про клієнтів. Детальніше про роботу сервісів Дії — у відео.

Спрощуйте життя – інтегруйте сервіси Дії. 

Клієнтам не треба нікуди не їздити, стояти в чергах і возити з собою ноутбук, щоб накласти КЕП. Достатньо перейти в Дію, яка завжди під рукою, і підтвердити шеринг документів, підписання чи авторизацію.

Які сценарії інтеграції пропонує Дія:

  • Шеринг документів — отримуйте копії документів від клієнтів через застосунок Дія. Також можете налаштувати автозаповнення даних із цифрової копії.
  • Дія.Підпис — впроваджуйте на власних платформах можливість підпису документів та авторизації з Дія.Підписом. 
  • Антибот — авторизуйте користувачів через Дію, без отримання особистих даних.
  • Валідація — перевіряйте цифрові документи, ПІБ чи вік клієнта за секунди. Скрини з Дії — це не документ. Налаштуйте правильну перевірку за QR/штрихкодом

Як працює інтеграція сервісів Дії в бізнес:

Уявіть, ви створили сервіс документообігу або застосунок для ОСББ, де треба підписувати опитувальник Загальних зборів. Налаштуйте інтеграцію з Дією, щоб мешканці підписували заяви на вашій платформі онлайн Дія.Підписом — просто кліпнувши. 

Або інший приклад. Ви створили маркетплейс, де для реєстрації треба надавати паспортні дані. Вводити вручну чи фотографувати документи? Інтегруйте шеринг документів через Дію — так  будете отримувати pdf-копії через застосунок у кілька тапів. Також можете налаштувати автозаповнення даних із цифрової копії. Це зручно, бо реєстрація триває лічені хвилини, а дані точно будуть без помилок.

Інтеграція Діі — це турбота про клієнтів. Детальніше про роботу сервісів Дії — у відео.